Friday, May 8, 2015

Prolog

Drogi pamiętniczku

             Mam na imie Ally ale przyjaciele mówią na mnie Alls , moja mama wyjechała do Anglii na 5 lat a ja zostałam z tatą bo nie mogłam zostawić tego miejsca , mam tu przyjaciół i chłopaka.. .. no może prawie chłopaka ale Austin i ja świetnie sie dogadujemy więc może coś z tego wyjdzie ....... kto wie? Mam 16 lat a Austin ma 17 & on już chyba wie że on mi sie podoba bo od jakiegoś czasu cudownie sie do mnie usmiecha. Mam 7 letnią siostrę o imieniu Emma i jest dla mnie calutkim światem Szkoda że mama nie widzi jak ona szybko rośnie.  Mam 3 najlepsze przyjaciółki nazywają sie Kamilia , Sofia i Maz. Od dziecka mieszkam w Canadzie ale urodziłam sie w pięknym miejscu a tym pięknym miejscem oczywiscie jest Paryż , moja mama jest Americanką a mój tata pochodzi z wielkiej Brytanii ale narazie podaje sie za kanadyjke bo własnie tu mieszkam. 

Dobrze pamiętniczku (Nowu pamiętniczku) Opowiedziałam ci troche o sobie a teraz pójdę sie położyć spać bo zaraz padne.


No comments:

Post a Comment